onsdag 13 januari 2010

Typiskt!

Jag ställde in boxen igår- kändes inget vidare att ställa in. Både p ga att jag behöver träna, och att jag hade lovat Frida att vara med. Jag var bara så himla slut, hungrig och kände mig inte alls oki när jag kom hem från Säter. Idag är jag hemma- suck- ringde i morse och sjukanmälde mig. Jäkla mage som krånglar. Har haft det förr och vet att det brukar gå över med vila. ( Har varit däckad fram till 14.00) Så jag stannade hemma- det var inte alls kul att ringa. Har haft lite oflyt i veckan. Igår fick jag lov att ringa då jag skulle bli försenad. Det var dock inte mitt fel, utan bussens som helt plötsligt började strejka. Vi hade dock en tapper chaufför som tog oss ända fram till Säter- på en svag etta och rullade ner för backarna.
Jag har då tänkt att jobba imorgon- så frustrerande att det blir så här.
Vi har jobbat med miljöskyltningar, och det är jag jätte intresserad av- nej nya tag imorgon!
Hoppas er vecka har börjat bra! Kram

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Hoppas du kryar på dig!!! Aldrig roligt att behöva ringa och sjukanmäla sig när man precis börjat, men är man dålig, så är man. Man kan ju liksom inte göra nåt åt det. Hoppas du kan jobba imorgon iallafall! Kram!

Anonym sa...

Hej tok ! det är lugnt med boxen, vi får ta det en annan dag och försöka få med fler brudar :) its fun to kick som ass ! kul med sällskap på bussen imorse, är inte lika trött på jobbet nu när jag höll mig vaken. so thanks to you :P hoppas jobbet går bra idag så ses vi till andra halvlek :) kraam /frida

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon