fredag 22 januari 2010

Morgonrocken av

Vid halv fem åkte morgonrocken av, och jag har nu tagit tag i mig själv;)
Har varit ner en snabbis på stan för att handla in kvällens mat-
ugnsbakad falukorv ( choritzo) med potatis.
Till efterätt blir det vaniljsemla.
Hade tänkt att jag skulle hålla mig till februari- för det är väl då det är den riktiga fettisdagen?
Jag får kolla i min nya almenacka som jag köpte till köket
Har haft en hängades på väggen hela 2009,
och nu när den var slut så insåg jag att jag saknade den.
En enkel, lång almenacka med läckra mönster längst ner- stilrent å snyggt. Riktigt nöjd...haha.
Väntar på att Anders ska komma hem- snart väntar bion.
Jag avslutar som många andra-
Nu blir det fredagsmyyyys;)

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hoppas ni får en trevlig kväll med bio. Ska ni se Snabba Cash? =) Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon