torsdag 7 januari 2010

Misslyckad kladdkaka

Jag tänker inte berätta hur länge jag stannade i "drömmars värld"- men jag kan berätta att jag har pratat med min handledare idag på min LIA plats. Jag blev så peppad efter samtalet så att jag började prata högt för mig själv- detta gjorde mig lite rädd så jag ringde Anna och frågade om jag var på väg att bli knäpp...haha. Stackarn ligger hemma i förkylning men humorn var det inget fel på. Ringde sedan till Sandra O, min klasskamrat och gratulerade- hon fyller 27 år idag- och uppdaterade mig lite. Gav mig på att mixa ihop en kladdkaka, som jag lovade att min älskling skulle få njuta av när han kommer hem. Tyvärr blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade inget vanligt socker så jag freestylade lite- å det blev ju sådär...
Så nu står jag i valet å kvalet om jag ska kasta denna och göra en ny, med riktigt socker när han kommer hem.
Känner mig fortfarande lite konstig i kroppen- men ska sätta mig på cykeln och trampa till
" Du är vad du äter" som börjar nu.
Igår kväll blev det mycket NHL och buzz.
När Kruse hade gått så kom Stefan och Cathrine.
Mycket trevligt sällskap- men jag kan ju inte säga att jag var lika nöjd som Anders över att det blev ännu mer NHL. Tillslut fick det vara slut på hockey och Buzz tog över.
Nu träning....

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon