torsdag 14 januari 2010

Imorgon är det Annas dag

Första veckan ( 3 dagar) är gjord på Lidéns möbler. Jag trivs jättebra! Jag har fått jobba med miljöskyltningar, och till nästa vecka ska jag få hugga tag i ett nytt projekt. Ser verkligen fram emot nästa vecka. Imorgon är jag ledíg- för då är det ANNAs
(& Stefans dag;)
Hon tar examen som sjuksköterska- starkt jobbat älskling!
Har nyss kommit hem från Lugnet- inge kul- BS kämpar men det vill inte gå deras väg.
Håller på och lagar ihop en väldigt sen middag åt min bandyhjälte.
Kassler med annanastäcke.
Har inte så mycket mer att berätta. Är jättenöjd med veckan, förutom, magen igår och vissa besvikelser idag- men annars toppen.
Nu en ledig helg- ska se till att ta tag i studier
och box och ladda för nästa vecka.
Nu tillbaka till matlagningen.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon