söndag 24 januari 2010

Vaknar av mitt skrik


Jag och Anders vaknade av mitt skrik i natt...
Att jag drömmer är ingen nyhet och att det är mycket konstigheter är heller ingen nyhet.
Men att jag skriker hör inte till vanligheterna. Det var en riktig mardröm och jag var riktigt skärrad när jag vaknade. Det jag minns av drömmen var att jag var i ett mycket gammalt hus. Jag gick ner i en källare som var kolsvart, men jag visste att det satt en mycket gammal dam där, som var död men levande- hänger ni med? Jag tänder ett ljus och ser denna gamla, gråa dam. Jag frågar henne om hon tycker att det är oki att jag och Anders blir nya herr och fru i hennes hus ( med tanke på att hon är död). Det är då jag känner hur något/någon trycker mig hårt runt magen så att jag inte får någon luft. Jag känner hur organen trycks ihop, jag försöker skrika efter hjälp men får inte fram ett ljud- sedan vaknar jag av mtt eget skrik- och Anders som säger- vad säger du, vad gör du?
Jag kände mig öm, och konstig kring magen när jag vaknade...Rikigt otäckt.
Någon som kan något om drömtydning?;)
Sov så gott i natt.

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Fy vad otäckt!!!! Du kan säkert googla drömtydning eller nåt sånt och kolla upp vad det betyder. =) Kram!

Cathrine sa...

Ja,jag tyckte filmen var mcket bra! =)

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon