fredag 8 januari 2010

Snart tillbaka till verkligheten

Jag vet inte varför- men jag tänker som bäst när det är dags att sova.
Iallafall så sätter mina tankar igång i 150- och jag får inte stopp på dem. I natt var det omöjligt. Det ledde till en sen natt framför datorn, och en väldigt lång tid liggandes i sängen i morse. Jag har inte så mycket att säga om dagen. Har inte gjort många knop.
Har börjar rensa bort julen, och cyklat i 45 min.
Under tiden jag satt på cykeln så kom jag på ett nytt projekt- jag avslöjar dett inte än.
Men jag lovar att informationen kommer upp på bloggen så snart jag vet mer;)
Nu är det bara helgen kvar innan "verkligheten" kommer tillbaka.
Det är underbart att vara ledig, men det ska bli skönt att få komma igång med något.
På måndag börjar mina LIA- jag ser verkligen framemot det.
Det kommer bli långa dagar, studier, nya projekt och förhoppningsvis ska jag kunna klämma in nått boxpass. Jag kommer knappast att vara sysslolös;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon