lördag 2 januari 2010

Svettigt


Idag har vi firat mormor som har fyllt 80 år.
En pigg och fräsch 80 åring:)
Anders hade träning, så vi fick efter god mat, panacotta och sång
tacka för oss.
När Anders fick svettas ( och frysa) på isen, så svettades jag på gymmet.
Blev 10 min uppvärmning, 30 min spinning, lite bodypump osv .
Var en skön genomkörare av kroppen.
Jag var inte ensam på gymmet. Det var många "julätare" som hade hittat tillbaka;)
På kvällsingen har jag inte gjort mycket. Rätt skönt.
Men kan ändå inte låta bli att var rastlös- just nu är jag sjukt sugen på något sött.
Lika bra att krypa till sängs.
Imorn möter BS "Byn".....
Jag ska träna, och börja ta tag i hemstudierna....
Nä, nu väntar sängen.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon