torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!!!


Jag vet, jag har egentligen inte råd- men jag trollade lite;) ( det får man göra när det är panik).
Jag sprang ner i sista minuten igår och köpte en klänning. En klänning som jag sedan ångrade att jag köpte.
Så jag och Anders gick ner på stan idag, för att lämna tillbaka den och för att Anders skulle köpa sig något snyggt till i ikväll. Det slutade med en läcker skjorta från byxshopen till A och en klänning från H&M + stayups på Lindex åt mig, Notan hamnade på 210 :- för mig. (!)
Rätt nöjd med fyndpriset- I Älskar REA!. Nu blir det goda älgbiffar till lunch och snart är det dags att börja göra sig klar för kvällen. Ska till AP kring kl 15.00 för att börja med maten.


GOTT NYTT ÅR ALLA GODA VÄNNER OCH ALLA SOM JAG KÄNNER! VI SYNS NÄSTA ÅR!!!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon