måndag 14 december 2009

Snöigt å kallt= härligt!

"Anders Westin var den klart bäste hemmaspelaren i går. Men det krävs att fler arbetar som en vessla i 90 minuter.!" Dt.se idag.....stolt sambo:)

Gissa om jag varit glad idag åt det härliga, snöiga och kalla vädret- Å bättre ska det bli. Gick i skolan idag mellan 13.00-16.00 åkte sedan till kupolen- och blev kvar till stängning. I 20 min stod jag å försökte bestämma mig om vilka strumpbyxor jag skulle köpa- beslutsåmngest. Det resulterade i noll. Tåg tåget hem och Anders hämtade mig vid 20.30. Bacon omelett, popcorn å sorbeglass blev det ikväll.... Blir kämpigt att komma i "blåsan" på fredag då BS bjuder på fest.
Imorn far BS till Haparanda, och jag har redovisning av slutprojektet kl 13.30 imorn. Ska skjutsa Anders vid 6.30... Känns som att veckan kommer gå i en väldans fart.
Puss å go natt go vänner

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon