måndag 7 december 2009

Dessa kvinnliga hormoner

Ja vad säger man- dessa kvinnliga hormoner....kan ju förklara en hel del om mitt humör dom senaste dagarna. Slår aldrig fel;)
Har varit en lång dag i skolan, dock intressan, men har varit svårt att hålla sig pigg å alert. Ska ta tag i lite träning. Blir hemma på cykeln framför tv:n. Sedan blir det att tänka ännu mer på en affärsidé som jag ska börja jobba med framöver. Det är helt troligt- jag som har haft tusen ideér genom åren, när jag väl får chansen så får jag hjärnsläpp- eller kanske rättaresagt "tankepanik" = kortslutning. Nä nu blir det att hoppa upp å trampa. Sedan blir det ugnsomellett med bacon till middag:) Ha en fortsatt trevlig och upplevelsefull vecka! Kram

Vad tog snön vägen?!!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon