lördag 5 december 2009

Snälla! En tankefri helg tack

I torsdags var det företagsmässa. Jag var kvar i Falun på förmiddagen så jag åt min lunch hemma och åkte direkt till gamla scaniahallarna
( efter att ha varit vägvisare åt några icke Dalabor). Mässan var sådär om jag får säga det själv. Var säkert mycket för att jag inte riktigt visste vem jag skulle prata med. Sedan tycket jag inte att de som jobbade på mässan verkade särskilt intresserade av att göra sig sedda/hörda. Ska dock inte dra alla över en kam. Jag träffade marknadschefen för Falu Bs, alltid trevligt- får se om vi ev kommer att ha ett samarbete framöver. På em blev det att göra klart inför redovisningen som jag hade igår. Jag hann även med att ta ett pass på cykeln hemma och på nya pilatesbollen. Idag har jag jobbat med slutrapporten till julskyltningsprojektet- som sagt "mycket studier just nu". Ska inte klaga finns dom som har mycket mer att göra- men igår var jag trött, väldigt trött på att aldrig få ha en "tankefrihelg", ( Så tankefri som den kan bli i min värld) framförallt nu när äntligen Anders hade en helledig helg. Händer inte allt för ofta. Känns skönt att jag fått bort lite jobb nu på morgonen. Snart ska vi åka med AP och Sofia till Borlänge- AP ska shoppa nya köksmöbler och jag tror att jag och Anders blir kvar och julhandlar lite- är ju julafton snart för er som har missat det;) Ikväll ville Cathrine och Stefan äta middag ihop- vi måste ju hinna med lite lyx också. Trevligt! Nu väntar duschen- och helgnöjen. Imorgon är det studier igen- och ev julmarknad vid Gruvan;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon