onsdag 2 december 2009

Lia plats -check;)

Sent sent kom Anders hem i natt. Jag var riktigt groggi när jag vaknade, och till min fasa började tecken på migrän smyga sig på. Jag skulle skjutsa Anders till jobbet, och sedan fortsätta till Säter för att ha ett möte med chefen på Lidéns möbler. Så migrän var inget jag hade tid med...tryckte i mig några tabletter och höll tummarna att det skulle gå åt rätt håll- både med migrän och intervju;) Mötet kändes jättebra, och jag är välkommen tillbaka vecka 2 då min LIA börjar. Ser verkligen fram emot det. Innan jag åkte till Borlänge för att äta lunch med min älskling, passade jag på att hälsa på Katarina. Katarina är en kurskamrat sedan min hunddagisutb i Sthlm. Hon är numera ägare till Bästis hunddagis. Var jättekul att se hur hon och hundarna hade det. Kommer bli fler besök där efter jul;) Jag har varit jättetrött hela dagen, men passade på att kika in på Rusta innan jag skulle handla på Willys- jag fastnade. Det slutade med att jag kom ut med julklappar och en pilatesboll- som jag prutade ner till 60:-, det kan man kalla för bra investering till vrakpris. Blev även en snabb visit på Dollarstore för att sedan hämta upp Anders efter att han slutat. Blev lax med skagenblandning, och tortellini till middag. Smaskens. Har lekt med bollen sen jag kom hem- som resulterade i att jag for i golvet-Anders: "Men akta golvet"....tack för den älskling;) Har nyligen skickat in ett slutarbete- skönt att vara klar. Har dock powerpointen kvar- men det fixar jag imorn. Nu väntar sängen. Skola och företagsmässa imorgon. Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon