söndag 13 december 2009

Matchens lirare säger sitt...

Anders på sportradion idag ( Klicka här)- Kunde inte säga det bättre själv;)

Det blev ingen vändning idag- men solen sken och Anders blev matchens lirare för andra gången i år. Jag är lika stolt som vanligt:)
Nu har jag knappt en vecka kvar i skolan. Terminen har bara svischat iväg. Det blir inte att ligga på latsidan, har hem uppgifter. Men det ska bli så skönt att slippa pendla, och jag ska göra allt för att komma igång med träningen igen. Så som det har varit på sistone håller icke! Helt otroligt vad mycket jag har hunnit med att lära mig, och mer ska det bli. Efter "ledigheten" så börjar min Lia på Lidéns möbler i Säter, 7 veckor! Härligt!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon