tisdag 1 december 2009

Det händer flera gånger om dagen...

" Det händer flera gånger om dagen. Jag fastnar, fastnar med blicken på dig.
Du fångar min blick- Jag ser in i dina blåa leende ögon-
Jag älskar dig så mycket, du gör mig så lycklig- böjer mig fram och kysser dina läppar"

Det går inte en dag, utan att jag känner mig lyckligt lottad.......


Idag vaknade jag av att Anders sa: det är vitt ute. Jag trodde han drev med mig, med tanke på vad jag skrev på bloggen igår " be för snö", men det var verkligen sant. Inte nog med det solen sken. Härligt. Jag skjutsade min stora kärlek till Lugnet i morse. Bs bussen ska ta dem ner till Lidköping- det är dags för en match igen. Själv lyckades jag slumra in på soffan- ovanligt- näpp. Men jag skyndade mig ut för att fylla på med lite d-vitamin- är i stort behov av det. Jag har nyligen kommit hem med rosiga kinder och varm i kläderna. Kyligt ute, men härligt och vackert.Tog några kort på vägen som jag tänker bjuda på lite senare. Ska nämligen få i mig en bit mat och sätta igång med arbetet- bättre sent än aldrig. Kram


Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon