måndag 21 december 2009

MItt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Japp, jag började läsa till handelsentreprenör.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Nja, kanske i 6 månader ( träna mer)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Lina och Micke;)
4. Dog någon som stod dig nära? - Inte nära, men tillräckligt nära för att det skulle vara mycket sorgligt.
5. Vilka länder besökte du? - Thailand.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Pengar!!!...å en bil kanske;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 6 mars- BS till elitserien, 16 mars-Thailand!, 15 maj- Intervju på skolan, 21 juni- AC/DC Ullevi, 9-12 juli Rockweekend- Oj det är så många....storsjöyran, 3 årsdagen i Höglekardalen.......
8. Vad var din största framgång 2009? - Jobbet på gymmet och att ha avklarat första terminen som handelsentreprenör.
9. Största misstaget? - Oj, har väl sagt saker som jag fått ångra....
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Inget allvarligt..
11. Bästa köpet? - Biljetten till Thailand, Biljett till Kilafors rockweekend, behandling hos sjukgymnasten.
12. Vad spenderade du mest pengar på?- Nöjen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Jobbet på gymmet, Skolan och självklart mina kära vänner- ingen bortglömd men Anders och Anna är mina vardagshjältar!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - "Sex is on fire" med Kings of leon!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Tror att jag varit gladare i år faktiskt:)
16. Vad önskar du att du gjort mer? - tränat, ätit bättre ( som alltid)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Hackat på mig själv...
18. Hur tillbringar du julen? - I älskade Oviken!
19. Blev du kär i år? - Nej, bara kärare...
20. Favoritprogram på TV? - Har inget...
21. Bästa boken du läste i år? - Läser lite, men sträckläste " Låt den rätte komma in"- väldigt otippad bok.
22. Största musikaliska upptäckten? - Kings of Leon!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Japp fick en kanonfin kopiator/skrivare av min älskling.
25. Något du önskade dig men inte fick? - Haha....japp men är för dyrt- resa, bil en hund;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Blev uppvaktad av syster och hennes sambo med en kanonfrukost, gick i skolan, var på gymmet och myste hemma med sambon.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Pengar.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Kortklippt;)
29. Vad fick dig att må bra? - Anders, Anna och familj och vänner- Träning, resor:)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Mads Mikkelsen, och självklart nr 4 i Falu Bs bandy;)
31. Vem saknade du? - Jack, gammelmormor, Ulla- alla som inte finns hos mig...
32. De bästa nya människorna du träffade? - Anne, Emma mfl- nya bandyfruar, och vännerna/och mentorerna i skolan på Leksands campus.

Jag "lånade" listan från Therese....nu är det din tur!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon