onsdag 30 december 2009

ANIS


Bandyn är inställd p ga kylan. Tack för det, nog för att jag är viking- men jag har inga vikingatår...brr. Far och sambon landade i Borlänge idag efter en vecka på Gran Canaria, skaplig chock dom kommer att få. Från +20 till -20 inom några timmar. Stackare;)
Gjorde precis klar min andra sats av kokosmums- nu med en touch av lakrits. Jag har blivit helt såld på kryddan anis- ja A-N-I-S- inget annat;). Jag har använt den i min chokladtryffel, till laxen och idag kryddade jag mumsmumsen- så himla gott! Så den rekommenderar jag starkt.
Såg i almenackan att jag har tränat 5 dagar i sträck nu- klapp på axeln. Var jätteskönt att komma upp i tid idag och träna.( Vågen visade tom neråt;)
På em har jag handlat till Nyårsfesten tillsammans med AP. För imorgon blir det 3 rätters:)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på- borde kanske städa- men skulle va skönt att bara ligga på soffan nån timme- medans Anders är med BS. Tycker att jag är värd det nu;) Fortfarande är mitt största huvudbry outfiten imorgon- är hundra på att tjejerna kommer va så fina i sina nyårsblåsor----å så kommer ja...trök! Tv:n nästa. Kram!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon