lördag 18 april 2009

RÄTTVIK

Det blev en heldag i Rättvik med systra min och hennes sambo. Åkte dit tidig em, och kom hem vid 21.30. Dagen har bara svischat förbi (så det blev ingen träning..)Idag fick jag åka med syster, då hon övningskörde. Jag var lite nervös ( förlåt syster) men hon skötte sig bra. Vi tog hos ända upp till slalombacken, utan nervsammanbrott och motorstopp. Impad syster! Var första gången jag var upp till slalombacken, otrolig utsikt. Jag var en väldigt trevlig och social gäst....blev klistrad framför datorn deras. De hade så otroligt mkt bra musik. Så nu har jag så mkt låtar att det blir svårt att välja vilka som ska få äran att vara med på mitt boxpass. Det var trevligt syster att träffa dig å sambon din, Tack! Nu borde jag sova....men jag blev så inspirerad av all musik, så jag knopade ihop ett boxprogram på nolltid. Å nu måste jag lyssna igenom alla låtar, för att se vilka som passar. Har även gjort en: Borde göra snart lista. Som jag ska ha bockat av denna månad ( eller början av nästa;)
  • Göra klart boxprogram
  • Göra en jobbansökan
  • Laga cykeln
  • Sy gardin
  • Göra balkongen sommarfin
  • Sy hissgardin
  • Göra sommarfint hemma...........
  • Å KÖPA JOGGINGSKOR. ( Plånboken säger nej, fettdepåerna säger JA!)

Har bestämt mig för att "lära" mig att jogga. Är rätt kass på det. Har gett upp...alldelse för tidigt förr. Men hoppas nu när konditionen är bättre att jag ska kunna komma igång.....å bränna;) Nu natta.

SAKNAR MIN SÄNGKAMRAT!!!!

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Lät som en trevlig dag! =) Åh, ska du göra ett boxpass? Vad kul! Förstår att det är tomt när Anders är borta, men som du säger så kan det vara bra att få sakna varandra ibland! =) Kram!

Cathrine sa...

Hej igen! Nä, jag fyllde inte år igår! =) Jag fyllde år den 25 mars! =) Haha! Kram!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon