onsdag 8 april 2009

Glad påsk!

Dagen har rullat på, men den gick inte lika snabbt som jag trodde...men nästan...
Jag sov lääänge idag. Var jätte trött. Gick rätt bra att komma upp på mornarna strax efter att vi kom hem från Thailand. Men nu har jag lyckats vända på det igen...suck. Jag gick upp halv 11, åt frukost, och tog det allmänt lungt. Jag hade planerat träning, men det fick bli en vilodag;) Tog en tur ner på stan, ihopp om att hitta "neutrala" träningstoppar. Som jag kan ha på jobbet...men hittade inget som föll i smaken........MEN...det blev en ny vårjacka och två nya vardagstoppar. Inget som jag egentligen har råd med just nu....men en vårjacka har jag behov av..så dä så!Köpte med mig lunch hem, och medans jag stod i kön. Så var det en bitter gubbe som slängde ur sig en onödig, och bitter kommentar. Jag kan många gånger bli lite irriterad på mig själv, då jag EFTER en sådan situation kommer på något bra att säga. Den här gången var det verkligen så- bara minuten efter kom jag på den bästa kommentaren- men det var försent, så typiskt. Vet att inte bara jag skulle ha myst då, utan även kassörskan. Anna hämtade mig, och jag skjutsade henne till tåget, som skulle ta henne till Sthlm. Jag lånade hennes bil till jobbet, skönt att slippa gå hem i regnet. Idag var det lika kul som som sist, och idag fick jag sätta ihop ett träningschema till en medlem på egen hand- och det gick jätte bra. Nu är det en hel vecka kvar innan jag får jobba, kan bli tidigare om jag har tur- är ju så kul och givande. Efter jobbet var det snabbt hem och byta om för att gå vidare till O´learys. Där jag mötte upp Anders, Therese och Olle, för middag och fotboll. Inge kul resultat, men jätte trevligt sällskap:). Oj tiden har runnit iväg ser jag...hopp i säng för imorgon- tidigt är det gym. Sen lunch på Lugnet med Anders sen far vi till Jämtland!!! Många kramar och GLAD PÅSK!!!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon