söndag 5 april 2009

Träning och festligheter

Dagarna går så fort. Nu är det redan söndag. I fredags var jag på föreläsningar med Anna. Var jätte intressant. Bla handlade de om Kommunikation och hälsa. Vi åt sushi på lunchen, och åkte sedan och tränade. Anna simmade och jag körde på crossen 30 min, 10 min rodd och sedan körde jag igenom överkroppen. Kände mig stark, en skön känsla. Jag har alltid varit svag i bröstmusklerna, men då gick det jätte bra. Hade gärna kört en stund till, men Anna längtade hem och jag behövde förbereda mig för kvällens festligheter. BS hade avslutning på Scandic. Jätte god mat, trevligt sällskap och kvällens otippade var att "städerskorna" från Småstadsliv helt plötsligt dök upp. Alla blev nog ganska paffa, men en tappade talet för några minuter..haha...Jocke som "lever" för småstadsliv. Kvällen ledde ner till Harrys, det blev det en del dans. Harrys var oki, men tyvärr var det två nollor på dansgolvet som tog en del onödig energi från oss alla. Två spån- hoppas dom skäms över sitt beteende. De var två killar i 35- som beteede sig som fjortisar och sökte bråk. Så tråkigt med sånna människor- fattar inte vad de tänker med. Det blev en sen kväll, men skönt nog så var jag väldigt försiktig med alkoholen. Så dagen efter orkade göra annat än bara ligga på soffan. Jag åkte ut till mor, där mormor och morfar var, på lite fika. Anders sov lääääääänge............Det blev en lugn, men sen lördag.
Idag ska vi snart åka ut till far i Vika. Sen har jag tänkt att få in träning innan 18.....Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon