söndag 26 april 2009

Grillning

Var jättekul att få hälsa på i Furudal. Det är så rogivande på landet. Vi grillade på kvällsingen och umgicks över ett par glas vin å whisky;)Trevligt. Kvällen blev tidig, men det var skönt att komma i säng i tid. Bra intiativ Anna. Frukosten serverades på verandan, och solen värmde. Härligt. Vi tog en snabbvisit till fåren......i hopp om att lamningen skulle ha satt fart. men tji fick vi. men va härligt det är med djur. Tack Anna med familj för 2 toppendagar. På lördag kväll var det dax för grillning igen. Var bjuden hem till Ida och Jocke. Där var festen redan igång, när jag dök upp vid femtiden. Vilken kalaskväll- Strålande sol, grillning och massor av goa vänner- blev en riktig "brakfest". Å det känns idag......................
Var sängläge länge idag. Men på em tog jag mig ner på bryggcafét för en fika med Therese och Olle. Tog en sväng förbi tzatsiki, för att köpa dagens lunch/middag........och nu har jag tait mig ut till Hosjö. Där jag ska vara kattvakt åt de två vilddjuren. Åh va jag längtar efter att äga ett hus.....Nu blir det jordgubbar framför tv:n...eller varför inte på altan?;) Ha det gott. Å tack alla vänner för en händelserik helg. Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon