söndag 5 april 2009

Dagarna rinner iväg....men ja är glá ändå

Jag hann med ett träningspass idag innan stängningsdax. 1 timmes kondition, och sedan rygg och biceps. ( 30 min cross, 15 min rodd och 15 min step). Imorgon blir det att kliva upp i tid. Kl 9.00 ska jag, Ida och Cahtrine ut på "powerwalk". Jag har gett mig fasen på att bränna, så att jag får några synliga resultat till sommaren. Har skärpt mig med maten igen.....hahha..igen..........
Jag känner mig laddad just nu, och jag hoppas att det håller i sig. Imorgon em är det intro igen. Dagarna rullar på snabbt. Denna vecka kommer inte bli ett undantag. Imorn som sagt är det träning som gäller- morgonpass och em. Sedan jobb, middag, och sängen. Ti ska jag på ärende, träning- resten ej planerad. Onsdag träning, och jobb. Och på tordag em åker vi till älskade Oviken, och fjällen!!! Har längtat länge nog efter att åka upp till friska luften och allt underbart folk där uppe. Stugan, skoter, bara vara, fjällen m m. Ännu ett paradis på jorden.
Å så har den veckan gått. Å så avslutningen en hälsning till farmor och farfar: JAG HAR INTE GLÖMT ER!!! Skäms att jag inte hört av mig ännu, men dagarna bara rinner iväg. ( inget negativt om det) men jag lovar jag hör av mig snart.....annars ring gärna själva;) Puss och kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon