måndag 20 april 2009

Forts vår/sommarstädning...

Idag fortsatte jag min städning hemma. Har varit så duktig;) Dammat å fixat, bytt sängkläder, plockat ur diskmaskinen å tvättat. Ibland får jag mina ryck å då gäller det att sätta igång direkt.
På em gick jag och Anna till Nautilus. Vi har båda haft lite svårt med motivationen på sistone, så det är skönt att vi kan peppa varandra. Vi siktade in oss på att köra rygg, och mage idag. Blev ett lagomt men skönt pass. Var jätteskönt att gå hem i det sköna vädret.
Nu sitter jag hemma hos Anna. Vi har haft "myskväll" med morrötter med dipp, jordgubbar å mörk choklad framför Färjan och Ballar av stål. Snart är det dax för hemgång. Imorn ska jag ut på långpromenad innan jobbet, så jag hoppas få lite sömn. Men först ska jag prata med min älskling;)
Sov så gott:)
Nu släcker Anna ner lght...tar det som en tecken...på att det är dax att gå....haha.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon