torsdag 23 april 2009

Harry´s i goda vänners lag

Gårdagen började inge vidare. Tanken var att jag och Ida skulle ta en morgonpromenad. Men när kl ringde så hade jag sån hemskt huvudvärk och ont i magen, så jag avbokade. Det gjorde att jag låg kvar och snozzea.....länge. Så länge att jag blev tvingad att ta bilen för att inte bli sen till jobbet....där rök bilstoppet den dan. Men dagen rullade på bra sen. Hade en givande och kul dag på jobbet. Timmarna går fort. Slutade kl åtta, åkte förbi Maxi en snabbis för att sen åka hem och svira om. Som visade sig inte vara det lättaste......ville ha klänning. Men antingen var dom för festfina, eller så verkar dom ha krympt i längden..haha. Men tillslut så. På Harrys satt mitt sällskap och väntade. Det var Lysse och Osten som nyss kom hem efter en långresa i Thailand, Sofia, Bäckis, AP, och Mattis. Jag beställde in en jättegod kycklingsallad med bacon och fetaost. ( Vitlöksbrödet gav jag bort......hårt var det..men ska man vara duktigt så). Till efterätt slank det dock ner en liten tryffel.....men ingen större skada skedd..haha. Kvällen var väldigt lugn, och sällskapet var toppen. Så en absolut lyckad kväll. Tack goda vänner;) Denna dag...började oxå sent..ops...........har nyligen ätit frukost. Å än en gång sitter jag och försöker få ihop musik till Boxpasset. För snart "smäller" det på riktigt...........första passet börjar lura runt hörnet. Ska bli väldigt kul och hemskt spännande. Ska försöka se till att komma ut en sväng, är kanonväder. Å så väntar gymmet. Helkropp idag......Ha en soligt och härlig dag!

1 kommentar:

Sofija023 sa...

Heej! Ja det va riktigt trevligt :) Men va trött jag var! Hårt liv man lever en vardag haha :) Nu är det strålande fint ute och jag LÄNGTAR till klockan slår 18 idag och jag tar långhelg! Kan inte bli bättre :)

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon