måndag 6 april 2009

Lycklig

Jihoo! Så kändes det när jag gick från jobbet idag. Det känns så jätte bra. Idag har jag själv fått instruera, skrivit kontrakt och svarat på medlemmars funderingar. Det flyter på så bra, och när jag instruerade ( som jag ej var förvarnad att jag skulle få göra) så kändes det naturligt. Måste tacka kunden som var väldigt tacksam att instruera;) Jag har fått bra kritik från mina medarbetare, och även från kunder. Det värmer verkligen i hjärtat, och får en att växa. Imorgon kl 12.00 är jag bjuden på lunch.....av Nautilus regionschef! Är något nervös, men väldigt förväntansfull. Håller tummarna att han känner samma förtroende som jag har fått av d andra.
Dagen började med stavgång, en timme, tillsammans med Cathrine i morgon/ vårsolen- härligt. Tack Cathrine! Jag åt en tallrik fil innan jag gick, och när jag kom hem blev det lite äggröra och en avokadomacka. Jag fastnade sedan framför en film, så gymmet fick vänta idag. Istället cyklade jag 45 min på motionscykeln...å det är ju inte fy skam ändå. ( Gick även från Lugnet å hem) Var jätte trött under dagen, men fick gnugga u gruset när det var dax för jobb. Livet känns väldigt bra just nu. Å det härliga vårvädret är ett väldigt +! Känns som att året-09 har börjat bra. Kändes lite segt vid uppsägningen- men allt har en mening. Så lycklig som jag känner mig nu, var ett bra tag sedan jag kände. ALLT LÖSER SIG!
Kul pappa att du hade tagit dig till gymmet idag.....nu kan du inte hålla dig undan- Jag har mina ögon på dig;)

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Vad kul att höra att det gick bra på jobbet! Lycka till imorgon på lunchen! Tack själv för promenaden, mycket trevligt! Du har varit väldigt duktig idag måste jag säga. Själv nöjde jag mig med promenaden! =) Kram!

Anonym sa...

Härligt gumman!!
Hoppas att vi kan klämma in en fika någon dag!
Stor kram
//Malle

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon