måndag 27 april 2009

Känns att det är måndag........

Katterna bestämde sig för att leka high chaparall, si så där mitt i natten...........så kan inte säga att sömnen varit tillräcklig. Men det var mysigt att vakna upp med lite sällskap- en yrvaken katt som undrade vad jag skulle upp å göra. Det undrade jag oxå. Det var tungt i morse- å dagen har varit så där - dagen- efter- helgen- seg. Men jag klarade mig igenom arbetsdagen, och ett hårdare träningspass. Passet kommer troligen göra sig påmind imorgon bitti.......är riktigt trött nu. Så det blir tv och jordgubbar ( Luv it!). natti natt...
10 dagar kvar nu älskling;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon