torsdag 16 april 2009

Energikick

Det krävdes 60 minuter på crosstrainer för att piggna i igen. Dom senaste dagarna har mina hormoner ( och vädret) spelat mig ett spratt. Jag har kännt mig hängig, och självförtroendet har dalat. Jag har varit lite nervös för morgondagens utb. Inte för själva utbildningen- för det ska bli jätte kul och intressant. Utan mer om vad de andra instruktörerna skulle tycka om mig...jag har ju inga magrutor precis. Å så har jag känt mig feg inför mitt pass med BS killarna. Men idag, efter passet så kände jag bara- JÄVLA ANAMMA! Gå runt här med dumma tankar om dig själv- har du inte lärt dig än!!!!? Jag kände mig full av energi efter passet, och gick in i stora motionsalen och skuggboxades, ( jag gav mina hormoner en rak höger) och funderade ut kombinationer som jag kan ha på passet. Jag gick ut med rak rygg, å kände- det här fixar jag. Fick ännu en klapp på axeln idag av mina fd boxpartners att jag skulle ta tag i det nu. Så vad är jag rädd för.....Nu är det slut på dumheter. Jag är lika bra som de andra, fast att jag inte har magrutor- jag kommer göra ett bra jobb ändå;) Så nu har jag kickat mig själv där bak nog för denna gång...........;) Jag gnällde senast i går att jag hade en alldeles för blank almanacka, men idag fick jag in några jobbdagar nästa vecka och veckan därpå. Så skönt, gillar inte för mycket blanka sidor......Idag gjorde jag klart med Anders bil, och gjorde ärenden åt min förkylda mor. Hennes sambo fyllde år idag, så jag var ut dit med presenter och tog en kaffe med mor, medan vi väntade på mannen i huset. Blev en rätt sen träning idag- 19.00, men det var skönt. Har ätit en god middag med avockado, räkor och lite fäbokorv. Efterätt: cashewnötter/blåbär/jordgubbar med keso- Mums! Nu ska jag leta runt efter sköna låtar att träna box till. kom gärna med tips! Kramar!!!
Går rätt bra att vara själv nu, alltid värst första dagen. Vi har redan hörts tre ggr på telefon och msn. Gör mkt att höra hans röst, och veta att allt är bra. Sov så gott älskling, jag kramar din kudde inatt;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon