fredag 17 april 2009

Överraskande pigg....

Bild: Chins.
Jag var överraskande pigg imorse, när klockan ringde vid 7.15. Solen sken in mellan springorna i persiennerna....härligt. Det var lätt att kliva upp, och jag tog god tid på mig att njuta av frukosten och göra mig klar. Hade tänkt att gå upp till Lugnet, men det var så skönt att bara "unna" sig tiden att ta det lungt. Har varit på utb på Nautilus i 9 timmar idag. Väldigt givande och kul, men även väldigt tröttande. Så otroligt mkt information, men som sagt givande;) Körde på crossen i 10 min och körde ett styrkepass, efter utb. Jag förstörde min helg.....då jag försökte mig på en chins...och misslyckades. Är så förbaskad att jag inte fixar det..........så mitt mål är att iallafall fixa EN tom midsommar. Mission Impossible? Nu blir det bara att slappa framför tv innan det är dax för natta.....är jätte trött, men på ett skönt sätt. Hoppas er helg har börjat bra. Kramar

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon