onsdag 15 april 2009

"Kärleken övervinner allt"

Så sant som det är sagt " Kärleken övervinner allt"...........så fint ordspråk.
Kysste nyligen min älskling hejdå på tågstationen. Om minst 3 veckor ses vi igen, tungt å lika tomt varje gång. Men jag vet ju att det inte är för evigt, och samtidigt är jag glad och väldigt stolt för Anders skull. Då han får sådana möjligheter att jobba utomlands, och utvecklas. Du är modig älskling! Men uga va tomt det blir direkt........men det är ju inte första gången och inte den sista. Bara att vänja sig. Försöker se det positivt- Om vi är ifrån varandra så får vi oxå chansen att längta efter varandra xtra mycket- tror att det är nyttigt för alla förhållanden. ( känns lite överdrivet med 3 veckor men...det kunde vara 3 månader!!)
Vi var uppe med tuppen i morse- 6.45, kröp "liket" upp, dvs säga jag. Vi åkte med Anders bil till verkstaden, och fick gå hem........skön promis- men vaknade jag?...knappt. Frukost hemma, och sedan iväg till sjukhuset för en sista minuten spruta åt Anders;) 9.24 gick tåget.........Känner mig lite låg idag- å det tycker jag att jag får vara idag........Ha en bra dag alla ni andra. Kram


DETTA VAR MITT HUNDRADE INLÄGG- HURRA TILL MIG SJÄLV.....tänka sig, det blev en bloggare av mig tillslut;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon