tisdag 21 april 2009

" kan mer än jag tror"

Har precis kommit hem efter en intensiv men väldigt kul arbetsdag. Jag har instruerat 5 medlemmar SJÄLV idag. Varav en intro med två damer samtidigt. Känner mig stolt över mig själv. Jag kan mer än jag tror..... Har fått mkt positiv kritik både från mina medarbetare och medlemmar så det känns verkligen toppen. Allt flyter på bra. Det är jättegivande. Känns som att jag hittat min plats;) Jag är börjat " bilvägra". D vs jag har bestämt mig för att undvika att ta bilen när jag egentligen inte behöver. Många ggr går det faktiskt bra att gå och cykla, när det inte gäller längre sträckor. Man är ju så hemskt bilberonde. Nej, dax att bryta ovanor. Gick en morgonpromenad ( 60 min) och gick till och från jobbet idag. Superskönt. Och bra för kropp och själ. Gjorde nog mkt för att jag skulle orka hålla igång hela dagen inne idag.............Påvägen hem fick jag "sällskap" av Anders som sitter i Marocko. Alltid lika trevligt;) Nu blir det kvällsmål med avokado/ räkor och grönt vaniljte. Ha en fortsatt trevlig vecka. Imorgon är det en ny spännande arbetsdag;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon