måndag 2 november 2009

Ullared here I come!!


Helgen har varit väldigt lugn. Har agerat chaufför, tränat lite, hälsat på far på landet;) och igår var jag och Anders ute med Anna och Ludde. Vi åt på Bishop arms- jätte mysigt ställe med god mat. Tiden var fortfarande tidigt på dygnet så vi fortsatte till nio bion och tittade på "Bröllopsfotografen". Mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.
Imorgon är det dags. Då rullar bussen med Hae-09 ner till Ullared! Jag ska till Ullared med klassen på studiebesök. Ska bli en upplevelse...haha. Sitter och kollar på dokusåpan på 5:an nu- "Ullared"- helt sjukt. Vi ska ha flera stopp längs vägen ner, då vi ska gå på föreläsningar. På onsdagen blir det föreläsning på Gekås. Sen har vi hela em fri för shopping;) Vi har några stopp hem på torsdagen sen blir det långhelg:) Härligt. Jag har dock dagen till ära lyckas få nackspärr.... Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon