torsdag 19 november 2009

Trökväder

Grått, regn, grått regn....trist trist, men en bra ursäkt för att ligga kvar i sängen. Det var precis vad jag gjorde idag. Bla för att det kändes som att jag hade blivit sparkad i ryggen ( gårdagens behandling) och för att det kändes allmänt skönt att ligga kvar och dra sig. Det blev en sen start på dagen. Jag har iallafall hunnit med lite nytta idag. Ringt ett samtal ang mitt arbete, och tränat. Men fy och usch vad jag är otränad nu. Har tränad väldigt oregelbundet sen jag började skolan. Både pga av sjukdom, "krämpor" och skolan. Är jobbigt att inse att "jag har gått ner mig", men det är bara att ta nya tag. Har skrivit upp mig som intruktör på onsdag- ska hålla i ett boxpass. Var väldigt längesen så jag hoppas att jag ska kunna hålla ett pass med hög klass ändå.
Ska iallafall bli kul, hoppas på många anmälda. Imorgon ska jag till Leksand för att göra en nivåkontroll i projektledning. Helt ärligt har jag inte läst särskilt mycket. Har svårt att fokusera. Men hoppas att jag ska ha samlat på mig kunskap dom senaste månaderna. Nivåkontrollen är även till för att JAG själv ska se vilken nivå jag ligger på. Om jag råpluggar så lurar jag bara mig själv. Kanske blir bra resultat imorn, men sämre med kunskap om någon vecka. Vi ska börja med ett nytt projekt nästa vecka, med jultema. Har något på gång- får se om det är genomförbart. Håller tummarna. Full rulle! Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon