onsdag 11 november 2009

No more hypokondriker...

Igår började dagen på en massagebänk- låter mysigt kanske...men att rätta till låsningar i ryggen, är INTE så mysigt. Var iallafall skönt att äntligen ta tag i problemet + att jag fick svart på vitt att jag inte är en hypokondriker! Har ibland känt mig som det då jag gnällt om alla mina krämpor- så som smärta i rygg, (å alla leder),svårt att andas, trötthet mm mm...
Jag har låsningar i övre delen av ryggen och i ländryggen. Det har varit orsaken til mina bekymmer med andningen och mycket mer. Jag ska på återbesök nästa vecka, då vi ska fortsätta att jobba med låsningarna. Bibbi började lite lätt med övre delen igår, och det var nog alldeles lagom. Var så trött efter behandlingen. Var ner till BS kansli på ett litet ärende- träffade Tranblom, och Anna kom förbi och tog en kaffe med oss. Jag och Anna åkte vidare och tog en lunch på Sushibaren i stan, som vi sedan avslutade hos mig med en kaffe innan jag åkte ut till mor och träffade småkusinerna som var på besök. Två riktiga charmtroll;)Jag fick även äran att träffa lillasyster som var i stan- händer allt för sällan, och mormor och morfar:). Tröttheten satt fortfarande i ( blandning av morgonens behandling och släng av förkylning) men VI, d vs Anna och jag hade tidigare bestämt att vi skulle träna, och relaxa....blev dock ingen relax. Det blev en kompletteringshandling på Willys, och sedan lättare träning på Nautilus. Känns verkligen att jag inte är riktigt kry...blev dock en väldigt simpel träning just för att inte anstränga ryggen för mycket.
Väl hemma blev det att slappa framför tvn med mat, och sedan liggandes på spikmattan. Jag somnade av och till, och efter att ha pratat med Anders vid 21.00, gick jag och la mig i sängen- på spikmattan och somnade.... Nu håller jag på och tvättar och ska snart ner på stan för att göra ett skolarbete. Ringde även min LIA plats idag- ska dit på möte den 2:a dec. Hoppas nu att det inte blir något strul- håller tummarna.Ikväll blir det tuff match på Lugnet- BS möter Sandviken ( utan nr 4), och ikväll ska Anna med! Eller hur vännen;)
Måndagens uppdrag. " Styla galgen"
- "Galgen är till den person som har ett stort intresse för design, och som vill sticka ut i grannskapet. Detta "konsstycke" ska placeras under en punktlampa för att komma till sin rätt. Gärna i ett fönster där andra kan avundas. Det kommer att komma ut en ny design en gång om året i begränsad upplaga" Vid intresse skicka ett mail;)
Blev lite tuffare då hela klassrummet var släckt och endast mitt verk lystes upp....
Men som sagt jag freestylade stenhårt...haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeej goding! Snygg galge=)Du är kreativ du.. Har du det ensamt? Tufft att han är borta så mkt.. Vilken tur attt du börjar få ordning på ryggen. Synd att grabbarna förlorade, det var säkert för att Anders inte var med=) Kraaaaaam

Anonym sa...

Huum, inlägget var från Fru Kruse=) Trodde att det skulle stå med...

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon