onsdag 18 november 2009

Det blev iallafall en tv

Usch vad vädret påverkar. Var hemskt tungt att kliva upp idag. Men upp kom jag, och ner på stan för att påbörja mitt skolarbete. Jag fick endel gjort idag, men den känns lite som att jag jobbar i motvind....får se vad jag kan få ihop. Åt lunch på Wayne´s med Anders och var sedan till sjukgymnasten med min rygg. Idag blev jag behandlat med strömplattor.
Låter inge vidare, men var mkt avslappnade. Jobbade en del med mobilisering, och jag var helt slut efter behandlingen.
Knoppade in på soffan när jag kom hem- så dagens träning belv inställd. Har läst på en del till nivåkontrollen på fredag och jobbat med det andra, annars en lugn dag med sambon. Nån mer än jag som tycker att denna vecka går hemskt fort?
Matchen igår- inte mycket att säga...nya tag, men det blev iallafall en tv till sovrummet.
En tv som Anders vann som matchens spelare- som igår inte var den roligaste dagen att bli nominerad på- men jag tycker att han var/är mycket värd den och jag är nöjd;)

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon