torsdag 12 november 2009

14 timmar i sängen

Det blev inga nya erfarenheter från skolan idag....
Det blev 14 timmar i sängen.... Är det något som jag borde ha lärt mig nu så är det att när jag är sjuk ( Hade feber och var allmänt dålig förra veckan) så ska jag inte 1. Shoppa på Ullared 2. Gå till skolan fast man inte är riktigt frisk 3. Träna 4. Fixa ryggen.... Inatt har jag knappt sovit en blund, och snytit mig omvartannat. Min hälsa har verkligen åkt som en bergådalbana- rätt störande att jag är "småkrasslig" hela tiden- har känt mig obotligt trött mellan varven...
Hade ställt klockan för jag ville verkligen inte missa lektionen idag- butikskommunikation.
När klockan ringde gick jag upp- men kände att jag inte kommer orka- och tog jag mig till skolan så skulle troligen fokus vara lika med noll- jag ringde och sjukanmälde mig. Jag var helt snurrig när jag ringde- hon tom med sa att jag skulle vara hemma idag.
Känns som att jag borde prata med henne imorgon...måste tycka att jag är en underlig figur- imorgon ska jag dit!!!
Måste understryka att öl, och vinglögg ej hade något med min sjukskrivning att göra!!!
Nu känner jag mig helt oki igen, kan bero på alla sovtimmar och nässpray..
Anna har bjudit över mig på kaffe- så jag är lite sugen att gå dit- sällskapssjuk är bara förnamnet. Saknar Anders.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon