söndag 15 november 2009

Tjo och schim (?)

25 minuter! Om 25 minuter kommer han hem til Falun. Å vad jag har längtat. En vecka brukar gå väldigt fort i vanliga fall- men denna vecka har känts hemsk lång. Är så glad!
Glad var jag även igår. Firade Anna från kl 15.00- 03.00... Det började med "släktfika" och slutade med tjo och schim ( hur stavas det?) med klackarna i taket på nattklubben Åh. Var så himla kul- det kändes idag... Har slappat hos Anna och Ludde nästan hela dagen- och "hjälpt" dom att äta upp smörgåstårta och annan go tårta sedan igår;) Har blivit mycket tid hos Anna och Ludde i veckan. Jag kommer dit- och kommer inte därifrån...haha. Är så mysigt och bästa sällskapet. Tack vännerna ni är super!
Nu är det bara 20 min kvar!

Anna & Ludde Kilafors-08

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hoppas ni får en mysig kväll! Kramar!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon