måndag 9 november 2009

Stylade galgar och soppkväll


Vilket bra avslut på dagen- soppkväll med BS;).
Kul att få träffa alla och få lite uppdatering. Och Gulaschsoppan värmde bra i magen.
På em idag hade vi butikskommunikation- och jag fick verkligen använda min kreativa sida....haha.
Uppgiften var: "Styla om en vanlig plastgalge på 40 min till en specifik målgrupp".
Vi fick lite material som tyger, stickers och annat krimskrams till hjälp- Sedan skulle vi hitta ett bra ställe att exponera varan.
Jag kommer inte att bjuda på mitt konstverk ikväll, men kan hända att jag bjuder på en bild imorgon-något liknade har du aldrig sett;)
Var iallafall riktigt kul- och jag "freestylade" stenhårt- undrade många gånger på dessa minutrar vad jag höll på med- men måste säga att jag blev nöjd med resultatet med tanke på tidbristen.
Pratade med min darling nyss- han vill hem och jag säger inte emot- tomt hemma. Det kommer kännas tungt att inte se nr 4 på isen på onsdag- framförallt då jag vet att han mer än allt skulle vilja vara där och kriga med sitt lag.
Imorgon ska jag till Bibbi, sjukgymnast och försöka få nån "rätsida" på min krämpor... dvs ryggont och domnade ben=/
På em hoppas jag få träffa min småkusiner från Sthlm, och träna lite lätt med Anna, för att sedan ta det lugnt i Relaxen .
Har lite annat att bocka av i min checklista- så jag ska verkligen ta vara på min "bonusdag" hemma. Kram och go natt

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hur gick det hos Bibbi idag? Hoppas du har haft en bra dag! Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon