tisdag 17 november 2009

Impulsbesök

Dagen blev inte alls som jag hade planerat. Jag kom ner på stan strax innan ett för att
börja med mitt arbete- det blev inte som jag hade tänkt mig, så det blir ett nytt försök imorn.
Jag har länge gått å gnällt på mitt hår som har varit helt utan kontroll på sistone- jag försöker spara ut det igen;) Så det blev ett impulsbesök på Cityfrisörerna där jag har hittat "min nya" frisörska Ida. Hon är toppen. Så här blev resultatet.
Var tyvärr svårt att få till en bra bild- men man gör så gott man kan;)

Det ser ut som att jag har klippt det mkt kortare, men det är bara mer "omformat" och urklippt för att det ska bli lättare att spara ut, och under tiden ha en frisyr....
Det blev även krokar från indiska till badrummet, och en "den lilla svarta" från H&M.
Bild på "den lilla svarta" kommer framöver;)

Snart är det nagelbitardags på Lugnet!

1 kommentar:

Cathrine sa...

Det blev jätte fint i håret! Förlåt att jag inte sa nåt tidigare idag, var lite förvirrad tror jag. =) Har inte till 100 % vana med bebisar. =) Kramar!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon