onsdag 29 juli 2009

Jag myser bland mygg och fjäll.....

Nu har vi kommit "hem" efter några dagar i Oviksfjällen. Vi har tagit några dagsturer till Storfallet, och upp på Hovdeshögen opp åt kalfjälle;) Så vackert! Jag tog en promenad på kvällen in till Bydalen ca 3 km från stugan. Vilken omgivning- har tagit kort så det kommer när vi kommer till Falun. Idag öste regnet ner, och det blixtra och åska så stugan rörde sig. Härligt, har inte gjort mkt mer än att ligga på sofflocket. Anders har varit ihärdig med ett pussel på 500 bitar- och han fick ihop det- tillslut;) Tog nån dag eller två...... Vi åkte hem till Oviken på kvällen. Har tagit mig en dusch och fått en god middag i Gåxåsen. Nu är vi hos Ove, ska dricka kaffe och spella vändtia- som jag har blivit mkt bra på;). Härlig livet i Oviken- jag myser. Imorn blir det stråket och ev Yran.
Ha de gott!


Å syster- jag är stolt!Grattis! Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon