onsdag 22 juli 2009

En bra dag!

En bra dag, och än är den inte slut;) Vaknade vid halv sju i morse. snozzade till 7.15. Solen sken in i fönstret, så idag var det inte alls så tungt att gå upp. Jag började 8.oo på gymmet. Hade en instruktion och städade på fm. Vid lunch kom Anders, och vi åt lunchbuffé på Lugnet. Passade på att ta en kopp kaffe i solen. Jobbade till 17.00. Tränade konditon i 1 timme, och körde lite bröst, triceps och mage. Var riktigt skönt att köra kondis. Gick powerwalk på löpbandet i lutning. Joggade ca 20/ 60 min. Gick jätte bra och svetten rann- härligt;) Gick hem, nyss tagit en dusch och nu är det dax för omellett. En sväng ut till Hosjö, och sedan lutar det åt att kolla in stan. Det är cruising idag- så Falun lever upp;). Tänkte på det idag- vilken vacker stad jag bor i. Har börjat se mig omkring oftare, och inser mer och mer hur mkt jag älskar denna stad. Älskar att vara borta- men hemma är bäst i längden ( Om jag får resa då och då..haha)
Ha det gott alla mina vänner, och alla som jag känner! Kram

1 kommentar:

Cathrine sa...

Hoppas ni hade trevligt igår. Var kul att träffa er! Kram Kram!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon