lördag 4 juli 2009

Ännu mera nytt:)

Det blev en helkväll på Banken igår. Jag trodde att vi skulle till Rådhusgårn...därför blev jag ngt skeptisk när killarna sa nej till att jag skulle ta med mig en kofta " jag kommer ju frysa ihjäl". Men på Banken var det varmt å trevligt- åskan small utanför- å vi åt god mat innanför;) Det blev Bankens panna- Oxifilé/ Fläskfilé med rödvin/ katarellsås så himla gott. Vi fick även god potatis till- som jag lyckades bränna mig på. Är lagomt skönt i gommen idag:( Kvällen blev en riktig utekväll. När AP och Malin lämnade Banken, så blev vi kvar med bekanta. Jag blev bjuden på 2 glas Rosé- The village- kan jag rekommendera. Timmarna gick fort, och vid halv 3 kom vi i säng. Var ngt kämpigt att vakna vid 8.30- jobb vid 10.00-15.00. Anders var super go- kom med lunch och senare dök han upp med kaffe på jobbet- tack älskling;) Efter jobbet gick jag och lämnade tillbaka shortsdressen. Ville ha ett par likandana short som jag köpte igår, men de var slut. Hittade dock ett par snarlika och sedan en kjol på rea. Men nu är det stopp för shopping. Känner mig iallafall jättenöjd med mina inköp- då jag kommer ha användning av dem året runt. Kläderna gick sammanlagt på 500:-: Tunika, 2 par shorts och en kjol. Älskar att fynda;) ( Dagens fynd- en kjol- tyvärr dålig skärpa på bilden...)

På em åkte jag ut till mor på Skutudden. Tog en fika på verandan, och jag lagade mina jeans som numera blir mina "rockerjeans"- Är ju Kilafors på torsdag!!:)Rockweekend! Det blev taco till middag, som vi åt på balkongen med tända ljus- dock var det inte lika varmt som tidigare- men det var hög mysfaktor ändå. Nu har jag kastat ihop en kladdkaka- sambon var sugen;).....å jag vill oxå ha;). Ha en fortsatt trevlig helg! Nu blir det Lördagmys..........

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon