onsdag 8 juli 2009

Imorgon....


Imorgon börjar rockweekend i Kilafors........jag har längtat sedan sista dagen förra året på festivalen......nu är det dax! Men.....vad är det med vädergudarna?! SMHI varnar för enorma mängder regn.....sol kom tillbaka!!! Iallafall kan vi väl få uppehåll?!Å så har vi, det vill säga jag och sambon, gjort en tabbe idag- var på systemet å laddade upp för festligheterna med ett antal flaskor starkt. Läste senare idag på rockw hemsida att glasflaskor är förbjudna på campingen- just snyggt........
Ska ringa systemet å se om vi kan göra nån deal.....typiskt. Idag har jag inte gjort mkt mer än att tvätta, glo på tv, och handlat till festivalen. Har börjat kika lite på packningen- men kommer inte riktigt igång. Igår hade jag box, å jag fick äntligen själv vara med å boxas! Så skönt att slå ur sig- såg ut som att jag hade tagit en dusch...haha. Nu väntar vi besök, två "törstiga" vänner kommer hit, å jag räknar med att det kommer bli BUZZFIGHT!
Kram

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon