torsdag 2 juli 2009

Nu är han hemma igen....

Idag har jag "bara varit". Städat, tittat på tv och cyklat på motioncykeln i 45 min.
Vid 19.00 kom min älskling hem.:) Han tog en snabb dusch, och sedan gick vi till Kopparhatten. Det var mycket skönt att komma ut, det var otroligt varmt ute, men lghten är desto varmare så lite svalkning fick vi. På "hatten" blev jag bjuden på middag, och en kall öl. Jag är egentligen ingen öldrickade. Men idag var det riktigt gott och svalkande. Var jätte mysigt. Härligt att ha honom hemma;) Vi är fortfarande vakna för- eller nja- Anders har tydligen slocknat in på soffan......lite trött...men iallafall- det är hemskt varmt inne. Ska ju inte klaga, älskar det fantastiska vädret. Men lite kämpigt blir det vid sängdax, fläkten som vi införskaffade förra sommaren känns knappt. Imorgon ska jag jobba mellan 10-14, skönt att få jobba, och toppentider! Jag kommer upp i tid, och jag har hela dagen kvar när jag slutar. Vid 19.00 är det box! Hoppas få med Anders på stan innan dess. För jag vill hitta lite nya kläder. Kontot säger nej- men min garderob säger ja. Den är en katastrof! Å då menar jag det verkligen. Var längesen jag köpte ngt nytt- det syns. Tyvärr är jag numera urdålig på att hitta kläder åt mig själv- behöver du shoppinghjälp så är jag i motsats en riktigt duktig "stylist".
Drömmen är att kunna ha en tajt vit topp, med jeans och klackskor. (2 valkar mindre så skulle det gå..)Fjantig dröm kanske...men det är så läckert. Enkelt, stilfullt och kvinnligt.Såg en tjej i den utstyrseln idag. Blev bara lite avis....å en kille tittade på henne så att jag fick lust att gå fram och lyfta upp hakan på honom...hehe..det skulle jag ha gjort, kul att se hans min. Tror även att Anders kikade lite xtra- men det gör inget hon var skitfin, t om jag kunde ju inte sluta glo....nog med det. Nu ska jag försöka få min älskling till sängen. Kram och go natt!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon