fredag 3 juli 2009

Nytt i garderoben

Äntligen har jag fått något nytt i garderoben:) Igår hittade jag absolut ingenting på stan. Jag och Anders åt på sushibaren och tog en fika på Geislerska ( snälla Frida, hur stavas det;)Efter det tog jag ensam en shoppingrunda, men kom hem tomhänt å lite sur. Men idag efter jobbet så tog jag en snabb titt in på H&M- dagens fynd: Ett par svarta shorts, en tunika och en "shortsdress".Dock kommer jag lämna tillbaka den sistnämda, trivdes inte, ska köpa ett till par shorts i stället;) Dom tyckte jag mkt om....
( Bortse från "modellen" som kände sig ngt obekväm framför kameran..haha)

Igår var det box! Så kul med "mina" duktiga elever......får sån kick av att se dem köra järnet. Härligt tjejer å killar!;) Vi var 4 från början, men efter en liten stund så dök det in 2 nya. Kul! Idag har jag jobbat, shoppat och klippt mig- usch va det svider i plånboken- 400:- för att klippa topparna... Jag har varit till gymmet idag och kört kondition- 30 min cross, 15 min step, cykel 20 min och ben. Körde 118 kg/ 12 ggr i benpressen idag. Det härliga var att jag skulle ha orkat fler ggr. Men tar det lite lungt.....kul. Fast att jag har varit dålig med styrketräningen på slutet, så tror jag att det har varit bra att vara " borta" från gymmet ett tag. Innan boxen så körde jag styrka- och det gick jätte lätt. Är bra att ta en paus ibland, för några veckor sedan så hade jag kört fast.

Tanken idag var att äta en hemmagjort räksallad. Men när jag kom hem så hade vi besök av AP. Som bjöd med oss till Rådhusgårn.....Vi har bord kl 22.00- å regnet öser ner, å åskan slår- trevligt att sitta ute....men i trevligt sällskap går allt. ( jag som har fixat håret, makeupen å nya kläder;).....)


Mina tappra elever kör järnet!


1 kommentar:

Cathrine sa...

Åh, vad snygga kläder!! Hoppas ni får en rolig kväll ikväll! Regnet har ju slutat nu, så det blir kanon med ditt hår och smink. =) Kramar!!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon