måndag 13 juli 2009

"Survivor camp" ROCKWEEKEND Kilafors

Rockweekenden blev tillslut så kul som jag hade trott........
Efter att ha lagt mina höga förväntningar från förra året åt sidan. Så kunde jag slappna av och rocka loss.
Festivalområdet var flyttat i år till en åker!...så besvikelsen var rätt tung när vädret förvandlade hela området till en sörja, då regnet öste ner hela torsdagen. Men det var bara att göra det bästa av det.........det tog som sagt en stund att svälja, men sen så. Jag har rent ut sagt haft det skitkul. Med alla goda vänner och min älskling i samma "camp" så kan det inte bli fel. Anders åkte hem på lördagen, men var mkt tapper. Jag stannade till sista dagen. Det har var blött, lerigt, rockigt och väldans kul! Bilder finns nedan på länken:

Rockweekend

Jag hann se- UDO, DAD, Dead by april, Sator och Mustasch.......var meningen att jag skulle se fler, men underhållningen på campen kan vara nog så underhållande så det kan vara svårt att slita sig;) Jag längtar redan till nästa år! Men nog tar det på krafterna;) Tack alla underbara vänner och nya vänner- Älskar er!

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon