söndag 26 juli 2009

3 år!


Igår var vi på 100 års kalas i Hökviken. Det var paret Karls som hade tagit sig över 50 strecket i januari, och igår firade dom stort.
Festen hölls i deras vackra hem, med sjötomt. Det bjöds på thaicatering, hemmagjord pannacotta, lekar och dans. Tyvärr som kom jag aldrig riktigt igång på kvällen- men trevligt var det. Det "råkade" ju bli fest i fredags oxå- såkallad spontanfest. Så jag hade redan lagt "botten"- så på lördagen verkade inte alkoholen fastna- å det var ju skönt på ett sätt. Tack familjen Karls för en trevlig fest!
Anders ville in på Harry´s, jag hängde på men hade lika gärna kunnat gått hem å sovit. Nu är vi strax påväg upp till Oviken. Ska bli så skönt att få komma upp, och verkligen hinna slappna av.
Imorgon är det 3 år sedan jag tog mitt bästa beslut i livet- jag och Anders bestämde oss för att det skulle vara vi. Det kan ju inte bli mkt bättre då vi får fira vår dag på vår favoritplats på jorden Oviken/Höglekardalen! - där beslutet togs i Anders pojkrum;) Vi ska åka upp till stugan i Höglekardalen imorgon. Tanken har varit att vi ska ut å vandra och tälta på fjället, men vi får se hur det blir med väder och vind. Dt blir troligen iallafall en tur upp på Drommen:) I slutet av veckan blir det att kika in på Stråket/ storsjöyran. Ha det gott alla vänner å kära! Kram

1 kommentar:

Cathrine sa...

Grattis till er 3 års dag! =) Vi firar också snart 3 år. Shit vad tiden går! =) Hoppas ni får en underbar vecka! Kramar!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon