måndag 6 juli 2009

Fingäster på besök

Far, Inger å Anders.
Idag stod jag i butiken mellan 10-14. Mor kom förbi med kaffe och var ett väldigt uppskattat sällskap:)Hon fyndade även i butiken:). Efter jobbet cyklade jag 40 min och åt scrambled eggs och några skinkskivor. Anders kom hem och vi satt upp hyllan i badrummet.........blev tyvärr inte perfekt, men inte så pjåkigt heller.Jag åkte till willys och handlade inför kvällen middag, som idag blev lite speciell då far och Inger var gäster. Var länge sen vi sågs, så det var mkt trevligt. Far fick prova på att spela Buzz, och hur det gick- han blev inte 1:a;) Jag fick fina blommor som nu pryder mitt soffbord, och doftar ljuvligt.


Dagens efterätt blev en "fake" cheesecake, med jordgubbar. Jag "pimpade" även min dator idag.

"Pimp my computer-09"

Nu ska jag ha lite kvalitétid med sambon;) Ha de gott!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för jättegod mat o en trevlig stund tillsammans!!Buzz var kul, vill ha!! Kram från oss i Österbo!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon