tisdag 14 juli 2009

Vid Lugnet vid 10.00

Strax efter 10.00 var jag och Anders uppe vid Lugnet. Jag var inte särskilt laddad efter en natt med urusel sömn. Men det var väldigt skönt att ändå vara uppe. Jag joggade 5 km spåret och Anders 7,5 km..........Vid samjoggade dom första 700 m, stretchade, å sen försvann Anders in i skogen. Det var hemskt tungt, kändes som att jag hade bly både i fötter, ben och rumpa. Men i det stora hela så gick det rätt bra ändå. Jag tog mig runt, och joggade iallafall största delen. Var i väldigt skönt att komma i mål. Och efteråt känner jag mig väldigt nöjd. Nu är det strax dags för jobb, sedan blir det sanering av festivaltält;) Ska även hinna förbi Telia å se om dom kan fixa mitt abonnemang...har varit strul så nu står jag utan ett fungerande nummer....men det ska nog gå att lösa. Kram

1 kommentar:

Marlene sa...

hej tjejen!!
maila mig på marlene_hagstrom@hotmail.com så jag kan få din adress. : )

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon