måndag 3 augusti 2009

JÄMTLAND i mitt hjärta!

Dagstur till Hovdeshögen......


En tålmodig jämte sätter ihop ett pussel på 500 bitar.........det tog sin lilla tid;)


En badtokig hund som jag mötte på min kvällspromenad till Bydalen........


Bydalen/ Hovde/ Höglekardalen..................Paradis på jorden.......
"Utta" går mot strömmen........


Storfallet..............

STUGAN....

Det blev stråket och Yran...två dar. Här uppträder Sarah Hotnights.
TAKIDA, det blev även: Hassle, Dead by april, presidentalet, Lady Gaga med flera;)
GÅXÅSEN/Oviken...3.30. Älskar! Längtar tillbaka.

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon