fredag 7 augusti 2009

Dagarna rullar på i en väldig fart......

Veckan går så fort, så jag har inte hunnit blogga. Men ha tålamod;), ska försöka få in lite bloggtid imorgon. Jag fick nyss ett "rensagarderobenryck"- så nu har jag bytt plats på hyllor mm. Helt otroligt att jag måste få sådanna ryck mitt i natten- jag ska ju sova! kan det bero på fullmånen?
Eller kaffet som jag fick hos Anna nyss på hennes å Luddes balkong. Trevligt:) Iallafall så är det skönt att dagarna rullat på, har varit gräsänka sedan imåndags, och jag får räkna med att vara det minst 14 dagar till. Fortsätter dagarna rulla på i denna takt så står det inte på innan Anders är hemma, skönt d:) Måste ändå erkänna att jag faktiskt kan gilla att vara lite själv, är viktigt med "ensamtid", men på kvällarna kan det vara väldigt tomt- och det är ju alltid trevligt att honom hemma när man kommer hem ( saknar honom så fort han har åkt).. Är inte kul med allt för mkt ensamtid.....men men..dagarna rullar på- lite läskigt oxå då allvaret snart börjar- den 17 är det inskrivning. Spännade och skrämmande. Nej nu mina kära, måste jag försöka ta mig till sängen. Kram

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Hej! Välkommen hem!! När kom ni hem? Jag trodde ni var kvar!! Oj, vilken dålig koll man har! =) Kramar!!!

Sofija023 sa...

Jag jobbar :( MEN BARA TVÅ TIMMAR TILL!!!! Sen tar jag semester i två veckor :) Ska bli riktigt härligt vill jag lova :) Hoppas bara det blir lite fint väder också :) Ser ut som ni haft det riktigt härligt i Jämtland!!

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon