onsdag 12 augusti 2009

Dagtripp till Furudal....

Idag var jag uppe med tuppen...nästan iallafall. Kl 6.40 ringde klockan, snozza till 7.15. Anna skrattade idag då jag ringde och undrade var hon var- det brukar alltid vara det motsatta. Anna hämtade upp mig och vi åkte till Furudal. Jag följde bara med som sällskap, då Anna skulle dit och hämta kläder för Greklandsresan, och lämna bilen till sin mor. Fick äntligen se den omtalade husbåten, som jag väntar mig att jag ska få åka med i år eller nästa ( Har bara väntat i 6 år;) ........Sofia ringde precis och hon bjöd över mig på lite räkor å sällskap, så jag måste gå. är egentligen rätt trött- men sällskap är alltid trevligt och det är ju superväder ute...Bra intiativ Sofia:) FORTSÄTTNING FÖLJER......

Inga kommentarer:

Saknar- Jacken min älskade hund.

Saknar- Jacken min älskade hund.

TÄNKVÄRT:

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd, och utan tvekan den mest betydelsefulla
/ Platon